No la beses

6

2016. január 29. 11:47 - Cadena75

Hát, én hülye voltam, vagyok. Egy hét után ki akartam lépni ebből a kapcsolatból. Aztán még sokszor. Hagyni téged, hogy éld az életed, hiszen én egyelőre semmit nem tudtam volna neked adni. De mindig harcoltál értem, Én meg sosem voltam elég erős, hogy kitartsak a döntésem mellett. Most mondtad, hogy fáj, de elengedtél. Tudom, jobb így de teljesen elveszett vagyok. Vissza kellene találnom a régi életemhez.
Azon sem csodálkoznék, ha már más csajjal, csajokkal töltenéd a napjaidat. Féltékeny voltam azokra a lányokra, akikkel majd együtt leszel. Aztán irigy. Most komolyan kezdem sajnálni őket, mert majd ugyanezen át kell esniük.
Miért nem tudtok ilyenek lenni, amilyenek vagytok, csak kitartóak és hűségesek? Nézz rám vágyakozva, ölelj szerelemmel, táncolj, egyél, mondj szépeket, hallgass, nevess. De csak egy lánnyal. Miért kell nektek jövő hét végén egy másikkal is? Mindig azt mondtad, hogy te más vagy, nem olyan, mint az országodból mások, de hidd el, ez nem igaz. Titeket ez éltet. De így mindenkit el fogtok veszíteni, mert a nők nem ezt akarják. 
Mondjuk, pont én beszélek hűségről :D
Jó éjszakát, álmodj szépeket!  
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr18329446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása