No la beses

26

2016. február 26. 18:54 - Cadena75

Majdnem te voltál az első, akit felhívtam, hogy megkaptam a munkát. Aztán majdnem a második. Végül elküldtem mindenkinek, aki izgult értem. De neked nem küldtem el. Tudom, hogy örülnél, meg gratulálnál, de én belehalnék. El akarnám mondani az egész elmúlt hónapot.
Mindig azzal vigasztalom magam, hogy végülis nem baj, hogy egy hónapja nem láttalak, előtte 40 évig hiányoztál az életemből. De jó lenne, ha nem újabb 40 év múlva lenne a következő tali :)

Olyan jó lenne azt mondani, hogy minden szupi, de nem. Házasság terén a helyzet változatlan. Oké, beszélünk, de házaséletünk nincs. A baj, hogy nem is vágyom rá. Változni fog ez? Most azt kellene írnom, hogy remélem. De remélem?

Jó éjszakát, álmodj szépeket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr68422134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása