No la beses

28

2016. március 01. 08:01 - Cadena75

Most először érzem jól magam. Azt hiszem :)

Ehhez biztosan hozzájárul, hogy új munkám van, amit élvezek. És megint egy számmal kisebb ruhát tudtam venni. És jó a hajam. És jól nézek ki :D

Az urammal a helyzet változatlan. Itthon voltunk a hétvégén, egyedül, gyerekek nélkül, de nem történt semmi. Lehet, hogy nekem kellene kezdeményeznem. De nem akarok. Nem vágyom rá. Azt akarom, hogy rám vesse magát. Mármint az érzést. Hogy reagálnék rá? Nem tudom.

Tudom, hogy a szex nem minden, de fontos része egy kapcsolatnak. Nem csodálkoznék, ha valóban összeszedne magának valakit. Húúúú, de szarul érezném magam. De csak az én hibám lenne. De melyik a jobb? Igen, erre a válasz az lenne, hogy miért nem megyek el, ha így érzem magam. Ebben az évben remélem, minden rendeződik.

Egy ideje év elején összeírom, mik a terveim, céljaim az adott évben. Idén dec. 31-hez odaírtam a munkát, ezt kipipáltam, és ott van annak a kezdőbetűje, aki miatt ez a blog indult. Hát őt kihúztam. Bár nem, mint cél volt ott, inkább kíváncsiságként, mi lesz belőle. Most lehet, odaírom az uram nevének kezdőbetűjét.

Félek találkozni veled, mert így, hogy jobban vagyok, kezdek visszatalálni a szarkazmusomhoz. Amit sosem értettél. Nagyon meg fogsz sértődni, ha mondok bármit, amit én viccnek veszek megint. Te meg nem érted megint. Mindegy, én jól fogok szórakozni.

Jó éjszakát, álmodj szépeket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr888431258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása