No la beses

24

2016. február 23. 21:31 - Cadena75

Ez mind szép és jó, tulajdonképpen igaz. De nekem van itt valaki, aki mindent megad. Illetve a minden a biztonság. Anyagi, apai és férji téren. De hol vagyok én? Hogy én mit akarok? Amit én nem kapok meg, de vágyom rá. Arra, hogy vágyjanak rám. Hogy ne csak ott legyek, mint a Kft. egyik tagja, az, aki kávét főz reggelente, aki néha kitakarít és telerakja tiszta ruhával a szekrényt.
Az akarok lenni, akire vágyakozva néz, akinek moziba menet megfogja a kezét, akire büszke, akit hevesen csókol. Akire azt mondja, hogy de csinos vagy, szép a szemed, de finomat főztél és tök ügyi vagy, hogy ma ennyit futottál. A főzésemre és a sportolásomra itthon általában harsány nevetés vagy valami gúnyos megjegyzés a válasz. Tudom, hogy a férjem ilyen, de most már tudom, hogy mennyire jól esik, ha nem. 

Viszont benned annyiradeannyiradeannyira nem tudok megbízni. Mégis hiányzol. Basszakutya.

Jó éjszakát, álmodj szépeket!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr188414646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása