No la beses

21

2016. február 15. 13:20 - Cadena75

Most értem el arra a pontra, hogy már látni sem akarlak. Hétvégén megint csajos estét tartottunk, persze, hogy kibeszéltük ezt a témát is. Tényleg rá kell döbbennem, mennyi faszságot elhittem neked, mennyi mindent ki tudtál magyarázni, amiért a mostani fejemmel elküldenélek a picsába. Mondjuk akkor is megtettem, csak mindig ki tudtad magyarázni, én meg jól elhittem.
Komolyan ennyire hülyék tudunk lenni, mi nők? És, ha valaki olvassa, ne írja ide, hogy csak én, mert okos, kedves barátnőkkel voltam a hétvégén, akik szintén hülyék, mikor egy fasziról van szó. Most már jókat röhögtünk magunkon, de akkor és ott megtettük, amit megtettünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr598392788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása