No la beses

1

2016. január 25. 18:43 - Cadena75

Van férjem, gyerekeim. És van, akibe szerelmes vagyok. De jobb mindenkinek, ha nem vagyunk együtt. Viszont már hozzászoktam, hogy naponta írunk egymásnak. Talán könnyebb lesz, ha ide le tudom írni amit neki írnék. És így ő is gyakorolhatja a magyar nyelvet :) Mármint, ha elküldöm neki a linket. De épp az lenne a cél, hogy ne írogassak neki, mert akkor mindent ott folytatnánk, ahol abbahagytuk.

Viszont, ha elküldöm, akkor nézi meg, amikor akarja. És az már nem zavarás :D

Ááááááááá...

Most nem jó. Érzem a keze melegét, ahogy ma kisimította a hajam az arcomból, és mondta, hogy neki sem lesz így jó. Látom, ahogy elnevette magát, amikor odaadtam neki valamit, amit régebben megígértem.

Lesznek kajaképek is. Mert ő szeret és tud főzni, én nem. De főzök persze. És mindig elküldtem neki a képeket.

Meg lesznek zenék is. A blog címe is egy dal.

Csak így simán bemásolom ide a szám linkjét?

https://www.youtube.com/watch?v=1IJhViNokxI

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr38312320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása