No la beses

2

2016. január 26. 08:36 - Cadena75

Si yo pudiera darte una cosa en la vida, me gustaría darte la capacidad de verte a ti mismo a través de mis ojos. Sólo entonces te darás cuenta de lo especial que eres para mí.
Frida Kahlo
Jó reggelt. Így sokkal jobban indult mindig a nap.
Annyi mindent akartam veled.
El akartam menni veled a Lovira, meg bobozni Visegrádra.
El akartam menni veled libegőzni és a gyerekvasútra.
Zebegényben fürödni a Dunában.
A Margitszigetre és a Hajógyári szigetre.
A várba és a Citadellához.
Zalakarosra, az Őrségbe, Pécsre és Kaposvárra, a Balatonhoz, Egerbe, a Mátrába, Villányba és Badacsonyba. A Virágkarneválra és a Busójárást megnézni. A Hortobágyra.
El akartam menni veled táncolni, moziba, múzeumba, sétálni. Együtt. Kézenfogva. Szabadon, nem csak egymás mellett.
Elmenni a te országodba, a városodba, a házadba.
Megismerni a lányodat.
Azt akartam, hogy te is megismerd a gyerekeimet.
Hogy talán nekünk is...
Jó éjszakát, álmodj szépeket. Így volt vége mindig egy szép napnak.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr48316794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása