No la beses

8

2016. január 30. 18:02 - Cadena75

Képtalálat a következőre: „confianza”

Komolyan, csak te jársz a fejemben. Annyira szeretnék veled lenni. De közben belegondolok, mi lenne.

Volt egy pasim, mindig azt mondta, hogy változzak meg. Egyszer-kétszer mondtam neki, hogy oké, aztán rájöttem, hogy minek? Ő nem tesz semmit másként, én meg ilyen vagyok. Ha szeret, szeret, ha nem, nem.

Te is változz meg? Nem tudom, akkor megbíznék-e benned. Én nem vagyok ilyen. Akkor én is megváltoztam? Te sem a megváltozott lányt akarod, hanem azt, akit megismertél. Aki nevetgélt, hülyeségeket beszélt. Jó lenne megint ilyennek lenni. De igazából 20 évesen voltam utoljára ilyen. De igen, nagy a felelősség, viszont te is vagy olyan idős, hogy ezt megértsd. És meg is érted, ezért nem akarsz komolyat. 

Már saját magamnak válaszolgatok. De mindig így jutottam el a megoldásokig :)

Itt a megoldás?

Hívj, mondd, hogy szeretsz, megbántál mindent, hiányzol, költözzünk össze, csináljunk gyereket. :D

Jó éjszakát, álmodj szépeket.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr778335622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása