No la beses

12

2016. február 03. 08:17 - Cadena75

Annyi mindent elmondanék. Tudom, hogy te is. Drukkolok neked kedden. Beszéltünk. Rossz neki. Jövő héten találkozunk. Remélem, valami semleges helyen. Ha nem, akkor nekem annyi.

Örülök, hogy rossz neked is, nem bosszúból, csak ez azt jelenti, valóban éreztél irántam valamit.
Nem örülök, hogy rossz neked, így, ha találkozunk szerintem minden folytatódik.

Mióta nem vagyunk együtt, minden egyszerűbb és bonyolultabb. Itthon nyitottnak kellene lennem, hiszen nincs már, aki lefoglalja a szívemet. De nem megy. Fog ezt változni? Mi lesz velem? Mi lesz velünk?
Viszont egyre türelmesebb vagyok mindenkivel.
Sosem voltam annyiszor jósnőnél, mint az utóbbi időben miattad. Nem, mintha hinnék neki, de van az a kétségbeesett állapot, amikor az ember azt akarja, hogy valaki mondjon neki valami biztatót.

A legutóbbi jósnő azzal foglalkozott vagy 10 percet, hogy rábeszéljen, agyagozzak.

Jó éjszakát, álmodj szépeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolombaj.blog.hu/api/trackback/id/tr728355232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása